środa, 4 listopada 2015

Modlitwa do Trójcy Przenajświętszej napisana przez bł. Elżbietę od Trójcy Przenajświętszej



     O Boże mój, Trójco Święta, którą uwielbiam, pomóż mi zapomnieć zupełnie o sobie samej, abym mogła zamieszkać w Tobie nieporuszona i spokojna, jakby dusza moja była w wieczności. Oby nic nie zamąciło mego pokoju i nie wyprowadziło mnie z Ciebie – o mój wieczny Boże! – ale każda minuta niechaj pogrąża mnie coraz głębiej w Twoje tajemnice.

Uspokój moją duszę. Uczyń w niej swoje niebo, swoje mieszkanie umiłowane i miejsce swego odpoczynku. Abym tam nigdy nie zostawiła Cię samego, lecz abym tam cała była, cała żyjąca wiarą, cała adorująca, cała poddana wyłącznie Twojemu twórczemu działaniu…

O moi  <<Trzej>>! O moje wszystko, moja chwało i szczęście, samotności nieskończona, bezmiarze, w którym się gubię – oddaję się Tobie jako ofiara. Ukryj mnie, zamieszkaj we mnie, abym ja mogła zamieszkać w Tobie, czekając na wejście w Twoją światłość i w przepaść Twego bezmiaru.


Wpis: 5 listopada g. 8.30