piątek, 20 sierpnia 2021

Wsłuchajmy się w słowa Pana Jezusa do Alicji i każdego z nas:

 

*Nie lękaj się. Trzeba od czasu do czasu ujrzeć prawdę o sobie, abyś zbyt pochopnie nie oceniał(-a) innych. Cóż oni mogą, skoro o wiele mniej znają Mnie niż ty.

*Przyjmuj z miłością swoją codzienność, którą ci daję i pamiętaj, że dla mnie znosisz każdą chwilę życia i to wszystko, czym jest wypełnione. Dla Mnie i ze Mną.

*Nie troszcz się o ocenę ludzi. Troszcz się o to, byś był(-a) wobec ludzi, jaką Ja cię widzę. Bądź świadectwem tego, kim staje się człowiek z Mojej łaski i z Mojej Miłości.

*Trzeba się cieszyć małymi rzeczami. Właściwie wszystkim. Wszystko jest ode Mnie dla twojego dobra. Wszystko cię prowadzi do zjednoczenia ze Mną.

*Szczytem miłosierdzia jest okazać je swoim prześladowcom. Szczytem miłości jest ich miłować szczerze. Przyszedłem na świat i jestem, by tego uczyć.

*Po to stworzyłem człowieka słabym, aby ze Mnie czerpał moc. Po to wzbudziłem w ludzkim sercu głód miłości, aby karmiło się Moją Miłością.

*Zwracaj się do Mnie, będę czynił cuda w twym życiu, by były twym umocnieniem i znakiem dla innych. Więcej wiary ci potrzeba, Moje dziecko.

*Wystarczy ci Mojej łaski, bym prowadził cię i troszczył się o wszystko w twej codzienności. (…) O tak wiele się troszczysz, a potrzeba tylko jednego.

*Im więcej i bardziej świadomie człowiek prosi o pomoc Pana, Maryję, duchy i dusze opiekuńcze, tym więcej zwycięstw jest mu dane.

*Zanim cokolwiek zaczniesz myślą, słowem lub czynem, pierwszym odruchem twoim niech będzie zwrócenie serca ku Mojej Miłości i umysłu ku Mojej Prawdzie.

*Staraj się bardziej ludzi rozumieć i pomagać niż ich oceniać. Bądź wyrozumiały(-a) i współczujący(-a) dla tych, którzy niewiele są w stanie zrozumieć, którzy błądzą.

 

Wpis: 20 sierpnia godz. 9:10