środa, 16 lipca 2014

Żyj dla Boga!

"Jezu, chwilami wstydzę się, że staję w Twojej obronie. Boję się, że ludzie będą się śmiali z tego, że jestem chrześcijaninem.
Czy ludzie są ważniejsi ode Mnie?
Nie!
Więc się ich nie bój. W ostatecznym rozrachunku tak naprawdę nie ma znaczenia to, co oni myślą.
Więc pomóż mi zobaczyć, co się liczy w ostatecznym rozrachunku.…
Chcę, że postrzegał rzeczy z Mojej perspektywy. Tobie się wydaje, że rzeczy materialne są trwałe, a rzeczy duchowych jakby w ogóle nie było. Ale z Mojej perspektywy rzeczy fizyczne są, jak parująca woda, a rzeczy duchowe są trwalsze od skały. Zdaje ci się, że masz dużo czasu na życie na ziemi. Ale ja postrzegam twoje życie zaledwie jak krótkie tchnienie w porównaniu z czasem, który spędzisz w niebie.
Czy miałeś kiedykolwiek sen, a potem, we śnie, stwierdziłeś, że śnisz? Nagle możesz robić wszystko, co tylko chcesz – podejmować ryzyko, przeciwstawiać się sile grawitacji, walczyć z czarnym charakterem, a nawet zostać bohaterem. Dlaczego? Ponieważ wiesz, że sen nie będzie trwał wiecznie, a ty obudzisz się cały i zdrowy.
Z Mojej perspektywy twoje życie na ziemi jest jak ten  sen. Proszę cię, żebyś podejmował ryzyko. Żyj dla Mnie. Bądź Mi posłuszny. Kochaj ludzi. Nieważne, co myślą inni. W ostatecznym rozrachunku najważniejsza będzie twoja relacja ze Mną. Żyj swoim życiem, mając to na uwadze. Początek i Koniec - Jezus"