wtorek, 15 lipca 2014

Bóg jest Miłością!

Bez obawy! Nie przepiszę całej książki pana Curta Cloningera… Ale nie ukrywam, że jestem nią tak zafascynowana, że pragnę podzielić się z Wami zawartymi tam „wskazaniami Pana Boga”. Odkrywanie Go trwa nieustająco w najróżniejszych miejscach, również, a może przede wszystkim? w mądrej książce. Tyle tu niby tak prostych, ale równocześnie wspaniałych odpowiedzi i podpowiedzi dotyczących spraw bliskich człowiekowi nieustannie poszukującemu…  Miło jest, gdy czytamy coś co zgadza się z naszymi przekonaniami i te przekonania zostają poszerzone o kolejne spostrzeżenia.
Zatem zapytajmy o miłość Pana Boga…
„Kocham Cię, Jezu. A czy Ty mnie kochasz?
Bardziej niż to sobie możesz wyobrazić. (…) Jeśli chcesz zobaczyć moje serce pełne miłości do ciebie, spójrz na krzyż. (…) Ja nie tylko cię kocham, lecz jestem Miłością. Wszelka dobroć, sprawiedliwość, miłość i miłosierdzie pochodzą ode mnie. Moja miłość do ciebie jest tak wielka, że zdecydowałem się cierpieć za ciebie i umrzeć za ciebie straszną śmiercią. Ty zgrzeszyłaś, ale Ja pozwoliłem Ojcu ukarać najpierw Mnie zamiast ciebie. Byłem biczowany, torturowany i przybity do krzyża, gdzie poniosłem śmierć. To wszystko zrobiłem dla ciebie. Gdybyś była jedyna osoba na świecie, też zrobiłbym to wszystko dla ciebie. Na sto procent byłoby warto. Zrobiłbym to znowu, w tej sekundzie. Znaczysz dla Mnie więcej niż samo życie. Twoja Miłość Jezus.”