środa, 16 lipca 2014

Relacja z Bogiem jest bezcenna

„Ludzie są prawdziwie szczęśliwi tylko wtedy, gdy Mnie znają, a wielokrotnie bycie bogatym utrudnia ludziom poznanie Mnie. Ponieważ wierzą, że ich problemy rozwiążą pieniądze, nigdy się nie modlą i nie proszą Mnie o pomoc. Nawet jeśli masz dużo pieniędzy, lepiej jest żyć prostym życiem.
The Beatles śpiewali piosenkę, której tekst mówi: „Nie da się kupić miłości za pieniądze.” (…) Inną rzeczą, której nie da się kupić za pieniądze, jest szczęście. Teraz w telewizji i kolorowych czasopismach roi się od lubiących się popisywać, pretensjonalnych osób, które jeżdżą drogimi samochodami, mieszkają w dużych domach i na pewno wyglądają na takich, którzy dobrze się bawią. Ale gdy kamery przestają kręcić i tłum rozchodzi się do domu, okazuje się, że większość z tych osób jest pusta wewnętrznie, bo nie zna Mnie.
A teraz porównaj tych ekscentrycznych ludzi z Franciszkiem. Jego własność stanowiły jedynie ubrania na grzbiecie. Całymi dniami pracował gołymi rękami nad odnową zniszczonych kościołów. Głosił kazania ptakom i zwierzętom, spał na ziemi. A  mimo to Franciszek był jednym z szczęśliwszych i najbardziej zadowolonych Moich dzieci. Jaki był jego sekret? Wiódł życie proste i skupione na Mnie.
Nie ma nic złego w zarabianiu pieniędzy, ale dopóki nie postawisz Mnie na pierwszym miejscu, dopóty pieniądze nie rozwiążą twoich problemów. Nie goń za pieniędzmi. Goń za Mną. Sprawię, że będziesz miał poczucie, że warto żyć. Twoja Nagroda Bóg”