wtorek, 15 lipca 2014

Wznieś swoje nadzieje do nieba

„Boże, potrzebuję Twojej pomocy!
Ludzie mówią: Nie poddawaj się! A Ja mówię: „Poddaj się!” Ja cię nigdy nie zawiodę. Większość ludzi ufa Mi, dopóki wszystko idzie jak po maśle, ale jeśli tak nie jest, mówią: „Dzięki, Boże, ale nie jest tak, jak sądziłem. Odtąd ja tu rządzę.” Jeśli jednak wytrwasz jeszcze trochę ze Mną w tym trudnym czasie, zobaczysz moje cuda.
Noe zaufał Mi, gdy poleciłem mu zbudować łódź. Ogromna łódka musiała wydać się sąsiadom śmieszna, zwłaszcza, że Noe nie mieszkał w pobliżu wody. Do tego momentu w historii nawet nie padał taki deszcz. Noe jednak posłuchał Mnie i nadal budował swoją łódź, a ona potem uratowała go z potopu.
Dawid, nie mając nic oprócz procy i paru kamieni, stanął do walki z olbrzymem Goliatem. Goliat pomyślał, że Dawid oszalał. Bracia Dawida też tak myśleli. Ale Dawid mimo to Mi zaufał i pokonał Goliata. Rozumiesz? Mogę zrobić znacznie więcej, niż przypuszczasz. Myśl perspektywicznie! Miej wielkie nadzieje! Jeśli będziesz Mi posłuszna i zaufasz Mi, niezależnie od tego, jak szalone to będzie się to wydawało, zobaczysz moje cuda. Twój Wybawca Bóg