środa, 16 lipca 2014

Rozmowy z Panem Bogiem na czacie ciąg dalszy…

„Jezu, proszę, pomóż mi!
Jestem tutaj.
Proszę, pomóż mi. Potrzebuję, żebyś był blisko mnie.
Właśnie teraz jestem z tobą. Nigdzie nie odchodzę. Przyjdę ci z pomocą. Kiedy naprawdę sięgasz dna, kiedy jesteś u kresu sił i nie masz już nadziei, to właśnie wtedy jestem najbliżej ciebie. Zawsze jestem z tobą, ale kiedy jesteś wycieńczony i nie masz gdzie się zwrócić, zwróć się do Mnie. Znajdziesz Mnie zawsze. Musisz zrozumieć, że kiedy jesteś w rozpaczy, ja rozpaczam także. Czuję ból, który ty czujesz i wyciągam do ciebie rękę, by cię pocieszyć.
Prawdą jest, że żyjesz w szalonym, pełnym nieporządku świecie, w którym wokół ciebie dzieje się wiele wszelkiego rodzaju zła. Ja jestem współczujący – wszechmocny, wszystkowidzący i wszystkowiedzący. Oprzyj się na Mnie. Jestem z tobą i słyszę cię. Chcę przyjść ci z pomocą. Pracuję dla ciebie, nawet jeśli nie widzisz od razu efektów. Zaufaj Mi. Twój Zbawiciel Jezus”