środa, 16 lipca 2014

Mam doła!


Myślę, że moi znajomi jakoś mnie dołują.

Nie zawsze możesz mieć kontrolę nad swoim środowiskiem, ale gdy tylko możesz, powinnaś ją mieć. Nie słuchaj muzyki, która cię wpędza w depresję. Nie oglądaj filmów, których się boisz. Nie przestawaj z ludźmi, którzy cię poniżają. Karm swoją duszę i ducha pięknem i prawdą. Czytaj moją Biblię.  Przebywaj z ludźmi, którzy wierzą we Mnie i wspierają cię w wierze. Słuchaj muzyki, która cię inspiruje. Nie pozwól, by twoje środowisko cię przygnębiało. Zmień je na takie, które cię będzie wspierało. A jeśli znalazłaś się w tak trudnej sytuacji, że czujesz, iż nie możesz nic zmienić, poproś Mnie, bym pomógł ci się z niej wydostać. I wtedy albo pomogę ci się z niej wydostać, albo dam ci siłę, żebyś sobie z nią poradził. Zrób, co do ciebie należy, a ja zrobię resztę. Twój Dodający otuchy Bóg.