czwartek, 31 stycznia 2019

Słowa PANA JEZUSA do Alicji Lenczewskiej:


*Potrzeba twojego wysiłku, wołania, pragnienia, bo miłość jest relacją wzajemną. Jest życiem z kimś, dla kogoś. Nie ma miłości samej dla siebie. Życie samemu dla siebie jest śmiercią. Jest unicestwieniem.

*Każdy dzień i każdą chwilę traktuj tak, jakby właśnie od nich zależała twoja wieczność – wieczność, która nie jest wiecznością tego świata.

*Moja bliskość dodaje ci sił i jest mocą, dzięki której możesz wytrwać. Wszystko, co czynię wobec ciebie, czynię po to, abyś wypełniła (wypełnił) swoje powołanie. Nie pytaj o jutro. Ono przyjdzie we właściwym czasie i będziesz przygotowana (przygotowany), by przyjąć to, co przyniesie.

* Widzisz, Moje dziecko, Ja pragnę łączyć, scalać, jednoczyć. Przyszedłem, aby zbierać. Mój wróg czyni, co może, aby dzielić wszystko i wszystkich. Wszelki podział, skłócenie, przeciwstawianie i walka jest jego celem.

*Nie zapominaj, że jesteś człowiekiem i musisz nieść krzyż własnych niedoskonałości. Ale przecież Ja niosę go wspólnie z tobą. Nie bój się oddać i zrzucić ten ciężar na Mnie. Pragnę go zdjąć z ciebie – zdejmować każdego dnia, by czynić cię wolnym i radosnym. I pragnę ciebie podźwignąć, podnieść, by mieć cię bliżej  Mojego serca.


Wpis: 31 stycznia godz. 10:35