wtorek, 4 kwietnia 2023

O cierpieniu Pana Jezusa w ciemnicy (2)

 

Również do s. Leoni Nastał, która miała nabożeństwo do Męki Pańskiej, Chrystus wyznał, ile wycierpiał w ciemnicy. Powiedział: „Ile w ciemnicy wycierpiałem, jest tajemnicą, bo tam nie miałem świadka. Siepacze wśród ciemności rozpoczęli straszną igraszkę: rzucali Mną z całej siły, ciągnęli za ręce w przeciwne strony, wbijali w Ciało Moje ostre igły i szydła, deptali w różny sposób, ściskali sznurami, usiłowali wyłamać mi palce z rąk, związali Mi oczy i bili kułakami, uderzali głową Moją o kamienny słup. Szatańska wściekłość popychała ich do coraz to nowych okrucieństw. W Moim Sercu jednak była dobroć i litość. Składałem te męczarnie w ofierze za wszystkich ludzi, za świat cały.”

W Wielki Czwartek, czuwając przy ciemnicy, nie zapomnijmy o tym, co Jezus wycierpiał w Grocie. Niech Jego słowa towarzyszą nam szczególnie tego dnia, by jeszcze gorliwiej modlić się i być przy Nim.

 

Wpis: 4 kwietnia godz. 10:30