środa, 12 kwietnia 2023

 

Od Wielkiego Piątku trwa Nowenna do Miłosierdzia Bożego. Nowenna, której odprawienie polecił s. Faustynie sam Pan Jezus, mówiąc: „Pragnę, abyś przez te dziewięć dni sprowadzała dusze do zdroju mojego miłosierdzia, by zaczerpnęły siły i ochłody, i wszelkiej łaski, jakiej potrzebują na trudy życia, a szczególnie w śmierci godzinie. W każdym dniu przyprowadzisz do serca mego odmienną grupę dusz i zanurzysz je w tym morzu miłosierdzia mojego. A ja te wszystkie dusze wprowadzę w dom Ojca mojego. Czynić to będziesz w tym życiu i przyszłym. I nie odmówię żadnej duszy niczego, którą wprowadzisz do źródła miłosierdzia mojego. W każdym dniu prosić będziesz Ojca mojego przez gorzką mękę Moją o łaski dla tych dusz”.

Pan Jezus nie pominął nikogo! Każdy może się tu odnaleźć – czy to w grupie ludzi pobożnych, kapłanów, czy też wśród heretyków i odszczepieńców, oziębłych czy też grzeszników. Grzesznikami jesteśmy wszyscy – nie ujmując nikomu!

Jakże wielka jest moc miłości CHRYSTUSOWEJ!

 

Wpis: 12 kwietnia godz. 10:00