czwartek, 13 kwietnia 2023

Pomyśl przed Świętem Bożego Miłosierdzia...

 

Pan Jezus jest samą Miłością! Krzyż w nieopisanych cierpieniach za nas – z miłości! Nieustanne zapewnienia o miłości do człowieka,  niezależnie od tego, kim jest. Po ludzku – wprost niepojęte! Przypomnijmy sobie słowa Pana Jezusa skierowane do Alicji Lenczewskiej, a pośrednio i do każdego z nas:

*Szczytem miłosierdzia jest okazać je swoim prześladowcom. Szczytem miłości jest ich miłować szczerze. Przyszedłem na świat i jestem, by tego uczyć.

*Ufaj wszystkim Moim obietnicom, jakie dałem ludzkości i tobie. Trudny i zły czas przeminie. Będę zawsze Ja: Wieczna Miłość, w której zamieszkasz.

*Nie czuj się samotna(-y), bo nigdy taka(-i) nie jesteś. Mieszkam i przebywam z tobą wciąż i nie opuszczę cię nigdy.

*Przy każdym stoję pełen troski i miłości. I czekam na chwilę, kiedy zechce przyjąć Moją pomoc.

*Myśl o Mojej wybaczającej miłości. Całą swoją bezsilność wobec własnej natury złóż przede Mną, abym Ja jej strzegł.

*Ja jestem twoim umocnieniem i oparciem także wtedy, gdy milczę i gdy nie czujesz Mojej bliskości.

*Ufaj! Wszystko zależy od twojej wiary w Moją moc i Moją miłość. (…) Jeśli będziesz ufać i pragnąć ku chwale Mojej, na pewno otrzymasz każdą łaskę.

 

Wpis: 13 kwietnia godz. 9:50