niedziela, 30 kwietnia 2023

 

Pełnienie woli Bożej – to nic innego, jak zaufanie Panu Bogu – całkowite, absolutne, bez zastrzeżeń! Z przekonaniem, że Pan Bóg wie najlepiej, co jest nam potrzebne i jak ma się potoczyć nasze życie. ON wie, jak rozwiązać nasze problemy, które po ludzku wydają się nie do „przeskoczenia”.

Dzisiaj Kościół obchodzi Święto Dobrego Pasterza, którym jest nasz Pan Jezus Chrystus.

Psalm 23 głosi:

Pan jest moim pasterzem, †
niczego mi nie braknie, *
pozwala mi leżeć na zielonych pastwiskach.
Prowadzi mnie nad wody, gdzie mogę odpocząć, *
orzeźwia moją duszę.

Pan mym pasterzem, nie brak mi niczego

Wiedzie mnie po właściwych ścieżkach *
przez wzgląd na swoją chwałę.
Chociażbym przechodził przez ciemną dolinę, †
zła się nie ulęknę, bo Ty jesteś ze mną. *
Kij Twój i laska pasterska są moją pociechą.

Pan mym pasterzem, nie brak mi niczego

Stół dla mnie zastawiasz *

na oczach mych wrogów.
Namaszczasz mi głowę olejkiem, *
kielich mój pełny po brzegi.

Pan mym pasterzem, nie brak mi niczego

Dobroć i łaska pójdą w ślad za mną *
przez wszystkie dni życia
i zamieszkam w domu Pana *
po najdłuższe czasy.

Pan mym pasterzem, nie brak mi niczego.

 

Wpis: 30 kwietnia godz. 12:10