środa, 26 stycznia 2022

Pan Jezus mówi do Alicji i do każdego z nas:

 

*Bądź w pokoju, Moje dziecko. Przytul się do Mnie, a wszelkie troski pozostaw Mojej Matce. Troszcz się tylko o Moją Miłość w tobie i w świecie.

*Dziecko Moje, tak bardzo ważna jest wierność w każdym czynie, w każdej myśli. I to ciągłe pytanie: : „Czy podobam Mu się w tej chwili?”

*Im mniejszym i bardziej bezradnym dzieckiem będziesz, tym wyraźniej będę działał przez ciebie. I nie ubolewaj nad swoją niedoskonałością.

*Trwaj w miłości Mojej z całą dziecięcą ufnością. Nie bądź nigdy „dorosła”. „Dorosłość ludzka zamyka dostęp Moich łask.

*Obdarzaj Mnie miłością, troszcz się o Mnie, a otrzymasz tysiąckroć więcej.

*Kocham cię, Moje dziecko. Trwaj we Mnie. Napełniaj się Moim światłem i nieś je wszędzie tam, gdzie idziesz.

 

Wpis: 26 stycznia godz. 9:15