wtorek, 17 stycznia 2023

Pan Jezus mówi do Alicji i do każdego z nas:

 

Nie licz na siebie. Oddawaj Mi każdą sytuację, zwłaszcza tę, która jest trudna, abym Ja był twym wsparciem, roztropnością i miłością.

*Wszystko oddawaj i wszystko przyjmuj na bieżąco, z radością i pokojem. I raduj się tym, co jest, i tym, że Ja jestem zawsze z tobą, bardzo blisko.

*Niech wszystko, co ciemne, przestanie istnieć w blasku twej wybaczającej miłości. Nie może być w twym sercu i w twej pamięci żadnego żalu czy niechęci. Wszystko niech spłonie w ogniu miłości.

*Twoja dobroć i ofiarność ma wielką wartość – nieprzemijającą. Pamiętaj o tym i o ćwiczeniu się w cierpliwości. Znoś wszystko z pogodą w sercu i życzliwością. Jestem i patrzę na ciebie.

*Wystarczy pragnienie – wtedy wszystko Ja robię. A gdy oddasz Mi swoją wolę, ponoszę także odpowiedzialność za ciebie i za wszystko, co czynisz.

*Każdy potrzebuje wsparcia: i ten na początku drogi, i ten w drodze. Każdy ma trudności na miarę tego, gdzie jest i kim jest, i błogosławić cię będzie za twoją pomoc. Ofiara ukryta jest o wiele cenniejsza.

*Różnym próbom poddawana jest twoja wierność. Hartuj swoją wytrwałość. Kochaj ludzi niezależnie od tego, jacy są wobec ciebie.