piątek, 10 lutego 2017

Na czacie z Panem Bogiem

Człowiek: Ojcze, jak mogę się nauczyć Ciebie słyszeć?
Bóg: Czytaj Biblię i dowiedz się, jaki jestem.
Człowiek: A potem?
Bóg: Potem usiądź w ciszy, słuchaj i wierz, że naprawdę chcę do ciebie mówić. Bo chcę. Chcę do ciebie mówić o wiele bardziej, niż zdajesz sobie z tego sprawę. Świetnym sposobem  na naukę słyszenia Mnie jest czytanie Biblii. Jest to jasny, solidny zapis tego, kim jestem. Poznawaj to, co robiłem, poznawaj sposób, w jaki leczyłem ludzi; to, co mówiłem.
Ale najlepszym sposobem poznania Mnie jest poznanie Mojego Syna Jezusa. Czytaj wszystkie Ewangelie, żeby dowiadywać się o Nim. Czytając Biblię, nastrajasz swe ucho do tego, by rozpoznawać brzmienie mojego głosu. Prawdopodobnie nie usłyszysz mnie uszami, raczej w swoim sercu.
Pragnę mówić do ciebie osobiście. Zatem po przeczytaniu fragmentu Biblii usiądź w ciszy i poproś Mnie, bym mówił tylko do ciebie. (…) Ćwicz się w słuchaniu. Jeśli będziesz miał wrażenie, że mówię ci, żebyś coś zrobił, wypróbuj to i patrz, jaki przynosi efekt.
Bądź ostrożny! Nigdy nie powiem ci niczego, co sprzeczne jest z Biblią. Ale jestem Bogiem żywym. Jestem rzeczywisty. I wciąż mówię do moich dzieci. Chcę także mówić do ciebie, a ty możesz się uczyć, jak Mnie słuchać. (Z książki „Połącz się z Bogiem”)

Wpis: 10 lutego g. 9:55