poniedziałek, 6 lutego 2017

Na czacie z Panem Bogiem

Człowiek: Boże, czuję się bardzo zraniony; nie skończyłem żadnej pracy, a wszystko, co robię, nie udaje mi się. Jestem zmęczony! Nic mi w życiu nie wychodzi. Pomóż mi!
Bóg: Podoba mi się, że jesteś ze Mną szczery. Nie rób z tego tajemnicy. Przynieś mi swój ból, a Ja cię wysłucham i dam ci nadzieję. Nie musisz być radosny i uśmiechnięty. Jestem z tobą zawsze i wszędzie. Chcę słyszeć o tym, co dobre i o tym, co złe i brzydkie.
Jeśli jesteś w rozpaczy, jeśli czujesz się przytłoczony, nie zachowuj tego dla siebie. Przynieś to do Mnie. Nie musisz wziąć się w garść. Przynieś wszystkie niepokoje do Mnie. Pomódl się za każdy, który pojawi się w twojej głowie. Płacz! Krzycz! Podziel się ze Mną wszystkim, co przeżywasz. Chcę dzielić z tobą twój ból, chcę go od ciebie zabrać i w jego miejsce dać ci nadzieję. Pragnę cię przytulić i pocieszyć. Chcę dać ci nadzieję na przyszłość. Ja jestem tutaj dla ciebie! (z książki Curta Cloningera Połącz się z Bogiem)
Wpis: 6 lutego g. 10:25