środa, 23 listopada 2016

Na czacie z Panem Bogiem

Oto początek mądrości: Zdobywaj mądrość! Za wszystko, co posiadasz, pozyskuj rozeznanie! (Prz 4,7)
Człowiek: Ojcze, jaka jest różnica między mądrością i wiedzą?
BÓG: Wiedza – to po prostu fakty i właściwe odpowiedzi. Mądrość – to zastosowanie prawdy w praktyce. (…) Chcę, żebyś był mądry. Powinieneś uważnie przeczytać Księgę Przysłów z Biblii. Jest pełna mojej mądrości. Ale nie tylko poznawaj, stosuj ją też w praktyce. Pragnę, żeby ludzie na całym świecie wiedzieli, jak wygląda prawdziwa mądrość. (…) Jeżeli żyjesz mądrze, ludzie to zobaczą i będą pod wrażeniem. Gdy cię zapytają: „Skąd wiedziałeś, że tak trzeba było to zrobić? Dlaczego ci się to udało?”, możesz im powiedzieć o Mnie i o moich drogach. Nie czekaj, aż będziesz stary i staniesz się mądry. Pragnę cię nauczyć moich dróg, gdy jesteś młody. JA jestem najmądrzejszą Osobą na świecie i chcę się dzielić moją mądrością z tobą. Pozwól, żebym nauczył cię teraz, a zobaczysz, że inni zechcą Mnie poznawać ze względu na twoją mądrość. Twój Nauczyciel BÓG
(Z książki Połącz się z Bogiem)
Wpis: 23 listopada g. 10:25