czwartek, 24 listopada 2016

Na czacie z Panem Bogiem o miłości

Człowiek (nie tylko młody): Jezu, mam wrażenie, że znam Cię lepiej niż przedtem. Dziękuję, że dajesz mi się poznawać.
Jezus: Ja także lubię cię poznawać. Chcę, żebyś powiedział innym, jaki jestem, tym, których ci wskażę. Apostolstwo – to trochę dziwaczne słowo, ale tak naprawdę jest bardzo proste. Oznacza przekazywanie tego, co wiesz, innym. Pozwól ludziom przebywać z tobą. Pozwól przyglądać się temu, co robisz, jak żyjesz i pozwól im uczyć się od ciebie. Chcę, żebyś dzielił się moją miłością z ludźmi, którzy Mnie nie znają, i dodawał otuchy tym, którzy Mnie znają.
Przyprowadzę do ciebie ludzi, którzy będą zainteresowani tym, co masz do powiedzenia. Powiedz, że Ja jestem Miłością, że chcę z nimi przebywać i że pragnę być dla nich rzeczywisty. Przekaż im także, że są dla Mnie wyjątkowi.Twój JEZUS

(Z książki Połącz się z Bogiem)
Wpis: 24 listopada g. 12:20