piątek, 13 lipca 2012

Ciekawych zdjęć ciąg dalszy...

Poniżej umieściłam zdjęcia jeszcze starsze niż poprzednio… Swoją historią sięgają XIX wieku! To najcenniejsze pamiątki z minionych lat… Spójrzcie!


To jest moja prababka Ludwika, mama mojej babci Stanisławy


A to moi Pradziadkowie - Władysław i Ludwika na ślubnym kobiercu w 1867 roku.
Proszę zwrócić uwagę na młodych małżonków - panna młoda miała 21 lat, pan młody - 23 lata. A wyglądają, jakby byli starsi co najmniej o dwadzieścia lat. Strój młodej pary - czarny - szczyt elegancji!
Trudno dzisiaj uwierzyć, jaka moda królowała półtora wieku temu...


Moja babcia Stanisława, córka Władysława i Ludwiki, w wieku trzydziestu lat...


A tutaj - w wieku siedemdziesięciu lat...

Poniżej - kilka zdjęć rodzinnych. Umieszczam je ze względu na ciekawe rysy dawnej obyczajowości, widoczne w strojach...



Kuzynka mojego Ojca - Maryla




Kuzynka mojego Ojca - Pelagia




Kuzynki mojego Ojca




Kuzynka mojego Ojca - s. Walentyna




Kuzynka mojego Ojca - Gertruda




Córki Pelagii w dniu I Komunii św.



Siostra mojej babci ze stuletnią staruszką

 
     Ograniczam się do pokazania tych kilku zdjęć... Mam ich wiele, ale nie dla wszystkich jest to interesujące. Natomiast serdecznie zachęcam do zrobienia tzw. fotoksiążki. Jest to pracochłonne, nawet bardzo, ale jaki efekt tejże pracy! Ileż radości dla siebie i całej rodziny!!!!!