czwartek, 1 września 2022

 

Psalm 62 – niosący Pokój Boży


Jedynie w Bogu spokój znajduje ma dusza,

od Niego przychodzi moje zbawienie.

Tylko On jest opoką i zbawieniem moim,

On moją twierdzą, więc się nie zachwieję. (…)

Jedynie w Bogu szukaj spokoju, duszo moja,

bo od Niego pochodzi moja nadzieja.

Tylko On jest opoką i zbawieniem moim,

On moją twierdzą, więc się nie zachwieję.

W Bogu zbawienie moje i chwała,

Bóg opoką mocy mojej i moją ucieczką.

W każdym czasie Jemu ufaj, narodzie,

przed Nim wylejcie wasze serca.

Bóg jest naszą ucieczką! (…)

Nie pokładajcie ufności w przemocy

ani na próżno nie łudźcie się rabunkiem,

do bogactw, choćby rosły, serc nie przywiązujcie.

Bóg raz powiedział, dwakroć to słyszałem,

że moc należy do Boga.

I u Ciebie, Panie, jest łaska,

bo Ty każdemu oddasz według jego czynów.

Chwała Ojcu i Synowi,

i Duchowi Świętemu.

Jak była na początku, teraz i zawsze,

i na wieki wieków. Amen


Wpis: 1 września godz. 18:37