niedziela, 4 września 2022

Nieoceniona wartość MSZY ŚWIĘTEJ

Dzisiaj niedziela – Dzień Pański, w szczególny sposób poświęcony czci Pan Boga. Jego największym darem dla człowieka jest Msza Święta. Nasz Pan Jezus Chrystus z miłości dla każdego z nas pozostał w postaci chleba i wina w Eucharystii. Przychodzi do nas w tym MAŁYM KAWAŁKU CHLEBA, kiedy tylko tego zapragniemy! Nie tylko w niedzielę! Czeka na nas i przybywa, by ubogacić swoją obecnością, napełnić swoją miłością. Jakże często mówi o tym Pan Jezus w różnych (nie tylko prywatnych) objawieniach. Możemy spotkać się z NIM podczas każdej Eucharystii, przyjąć GO do swojego serca i do swojego życia.

„Przenajświętsza Eucharystia jednoczy Niebo z ziemią. Zawiera w sobie i przenika całe stworzenie” – mówi św. Jan Paweł II

„Aniołowie, gdyby zazdrościć mogli, to by nam dwóch rzeczy zazdrościli: pierwszej – to jest przyjmowania Komunii Świętej…” św. Siostra Faustyna, Dzienniczek (1804)

Życzę sobie i wszystkim tak wielkiej wiary, która pozwala uwierzyć słowom Chrystusa: „Cały czas ci pomagam. Cały czas otaczam Moją miłością i chronię. Cały czas jestem z tobą i będę zawsze. Wierzysz w to? (…) Ja zawsze jestem. I zawsze zapewniam ci miłość, opiekę i pomoc. Musisz mieć taką pewność, ona będzie cię bronić i wspomagać. (do Alicji Lenczewskiej)

Ja mam taką wiarę! To nie żadna przechwałka, ale pewność, że Bóg jest. Doświadczam tego na każdym kroku i Jemu powierzam swoje życie. Hosanna! Czy gdybym nie miała tej wiary i ufności, pisałabym tyle lat na moim blogu?! O innych przykładach nie wspomnę! Chwała Panu!

 

Wpis: 4 września godz. 13:20