poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Wsłuchajmy się w słowa Pana Jezusa:

 

*Miłość i oddanie się Bogu realizuje się przez miłość i oddanie ludziom.

*Czystość serca to czystość intencji. Pragnij mieć tylko jedną intencję: wszystko i wszystkich zanurzyć w Bogu, który jest miłością.

*Pielęgnuj w sobie życzliwość, miłość i miłosierdzie i wysyłaj je wobec innych. Najbardziej wobec tych ludzi, którzy są zagubieni, zniewoleni złem.

*Idź tam, gdzie jesteś potrzebny (-a), gdzie możesz nieść pokój i miłość Moją. Gdzie trzeba pomóc i nieść ulgę sercom umęczonym.

*Idź, jak szedłem Ja, nie bacząc na siebie, lecz na dobro najbardziej poranionych dzieci Moich.

*Przez każdy odruch i akt miłości stajesz się podobny (-a) do Mnie. Przez każdą uległość i łagodność serca także.

 

Wpis: 26 kwietnia godz. 9:06