poniedziałek, 19 kwietnia 2021

JEZU, UFAM TOBIE!

 

Rozpoczyna się kolejny tydzień, kolejny dzień w naszym życiu… Jaki będzie? – pytamy z troską, a może z obawą. A Pan Jezus przychodzi znowu i mówi: „Nie bójcie się! Ja jestem!”

Jakiej wiary potrzeba, aby w to wierzyć – niezmiennie, każdego dnia, w smutkach, które coraz bardziej dotykają! Nie pozwólmy się stłamsić szatanowi, który wykorzystuje nasze chwilowe słabości i zwątpienia! Podstawowym pociskiem szatana jest wzbudzanie w nas  strachu.

Nasz Pan Jezus Chrystus jest ponad złem, ponad wszystkim, co niweczy dobro, on sam jest Dobrem i Miłością. Trudno w to uwierzyć teraz, w czasie niekończącej się pandemii! Ale On woła z mocą: „Świat zbyt daleko odszedł ode Mnie, aby mogło go uratować cokolwiek innego niż Moje miłosierdzie.”  Zatem zwróćmy swe serca i oczy ku Niemu, Chrystusowi Miłosiernemu, zawierzmy Mu swoje życie – całkowicie, bez reszty!

Jezu, ufam Tobie!

 

Wpis: 19 kwietnia godz. 9:01