sobota, 26 marca 2016

Radość zmartwychwstania



    „Radość zmartwychwstania – to radość przezwyciężania grzechu, rozpaczy, strachu, śmierci, ostatnia nadzieja nawet dla grzesznika, który spoliczkował w sobie Jezusa i Go pogrzebał. Trzeba porządnie umrzeć i wtedy przychodzi głęboka wielkanocna radość.” Ks. Jan Twardowski 
A moja wielkanocna radość to…
Wspomnienie najszczęśliwszych lat dzieciństwa…
To złocista forsycja – symbol rodzącego się życia…
To zapach wiosny w domu i ogrodzie…
To gałązki bukszpanu na świątecznym stole…
To dom pachnący pieczonym plackiem…
To nasz kościół wypełniony po brzegi…
To ciepły, przyjazny uśmiech
naszego ks. Proboszcza do wszystkich bez wyjątku…
To Boży entuzjazm naszych kapłanów…
To piękny śpiew Agnieszki i Piotra oraz chórzystów…
To CHRYSTUS – BÓG, który powstał z martwych
To ON ukryty w białym kawałku Chleba,
co czeka na mnie każdego dnia,
dodaje siły w życiowych zmaganiach…
To wiara, że moje życie nie skończy się wraz ze śmiercią…
To ja - napełniona Bożą mocą, miłością i pokojem…
Tą radością dzielę się z Wszystkimi, którzy czytacie moje słowa i dodajecie otuchy, że to, co piszę, ma sens i w jakiś sposób jest potrzebne. Dziękuję! 

PAN ZMARTWYCHWSTAŁ!!! Alleluja!!!
Wpis: Wielka Sobota g. 12:00