poniedziałek, 28 listopada 2022

Zaczerpnijmy ufności od PANA JEZUSA

 

*Ważne bardzo są akty pokory, polegające na tym, aby wszystko, co dobre, widzieć jako Mój dar i Moją łaskę darmo daną. Aby okazywać wdzięczność Bogu za wszelkie dobro, jakie czyni, posługując się tobą, i jakiego doznajesz od innych.

*Dziecko Moje, ucz się w każdej sytuacji i w każdym człowieku Mnie spotykać. Z miłością witaj i przyjmuj wszystko i każdego. Gdy będzie natrętny, zły, niemądry, złośliwy, niesprawiedliwy, także przyjmuj go z miłością.

*Zwracaj się do Mnie, będę czynił cuda w twoim życiu, by były twoim umocnieniem i znakiem dla innych. Więcej wiary ci potrzeba, Moje dziecko. Ślepej wiary, gotowej na wszystko.

*Ucz się ode Mnie łagodności, dobroci. Przyodziej się w nie. Niech staną się odzieniem twej duszy i twego ciała – nie na święto i nie tylko do kościoła, do swoich. Ale w szarzyźnie dnia – zawsze.

*Dziecko kochane, przecież znasz Mnie i wiesz, jaka miłością cię obdarzam – zaufaj Mi do końca, nie myśl o sobie, pozwól, abym ja pokierował wszystkim, co cię otacza i co jest w tobie.

*Bądź przy Mnie i czerp siłę ze Mnie. Ważne jest trwanie mimo wszystko. Ufne trwanie. (…) Przylgnij do Mnie i bierz Moja moc, i przekazuj ją innym. Napełnij  się Moim pokojem i rozdawaj łagodność i uśmiech, serdeczność i uczynność.

Wpis: 28 listopada godz. 19.27