wtorek, 18 października 2022

Wsłuchajmy się w słowa PANA JEZUSA skierowane do Alicji i do każdego z nas:

 

*Czuwaj, Moje dziecko, bo lew ryczący krąży wokół ciebie i czeka na twą słabość, by cię zaatakować. Pilnuj się i bądź przy Mnie jak najbliżej. Twoja ufność i twoja miłość do Mnie cię ochronią.

*Z wielką troską i bólem patrzę na to, co czyni świat, jak oddala się ode Mnie. Wielu ludziom możesz pomóc, modląc się za nich i powierzając Mi ich. Zwłaszcza ich cierpienia, aby w pełni były owocne dla ich zbawienia i życia we Mnie. Jedni drugich brzemiona noście i tak wspólnie budujcie królestwo Moje w sercach i na świecie.

*Uśmiechnij się do Mnie w sercu swoim, tak bardzo cię kocham. Cokolwiek czynię w twojej duszy, jest dla twojego dobra.

*Ćwicz swoją wolę. Staraj się być zdyscyplinowana w służeniu Mi sercem i umysłem.

*Pragnę pomagać wszystkim. Tak niewielu zwraca się do Mnie, choć jestem obok nich i czekam z wyciągniętymi  ramionami, pełnymi miłości i  mocy sprawczej.

*Pilnuj się i bądź przy Mnie jak najbliżej. Twoja ufność i twoja miłość do Mnie cię chronią. I wiedz, że wszelkie wątpliwości, niechęć czy rozdrażnienie są od złego.

*Napełniłem twoje serce miłością miłosierną. Taką, jaką odczuwam do was – Moich bezradnych, uwikłanych w grzech dzieci. Odwiedzaj ich, wnoś Mój pokój i miłość, usługuj im. A nade wszystko módl się  za nich i ponoś ofiary, aby nie została zmarnowana łaska cierpienia, którą ich obdarowałem. Są moimi wybrańcami, z którymi współcierpię, aby ich zbawić.

*Trzeba pielęgnować pokój serca i Moją miłość miłosierną wobec zagubionych braci. Błogosławić i oddawać Mi każdego. Bardzo troszczyć się i wspomagać kapłanów, bo piekło całe rzuciło się na nich w różnoraki sposób.

*Nie lękaj się trudu i bólu drogi oczyszczenia. Twoja otwartość na nią to jedyny  warunek do zjednoczenia ze Mną i ubogacenia przeze Mnie. O świętości decyduje przyjmowanie drogi oczyszczenia, jaką prowadzę.

*Twoja droga prowadzi przez pustkowie, ale idziesz ze Mną. Nie lękaj się i nie zazdrość innym. Moja miłość będzie cię prowadzić i wspierać. Ufaj Mojej miłości!

*Każda ofiara ma wartość tym większą, gdy trudniejsza jest do przyjęcia i zrozumienia.

*Usuwaj pośpiech ze swojego życia. Czy sądzisz, że cokolwiek ułatwia lub przyspiesza? Raczej powoduje zamęt i chaos. W ten sposób komplikuje się i utrudnia wiele spraw.


Wpis: 18 października godz. 9:50