wtorek, 24 listopada 2020

 

Najważniejsza w naszym życiu jest miłość – do Boga i do każdego człowieka. – Czego oczekujesz ode mnie, Jezu? – pyta Alicja.

Pan Jezus odpowiada bardzo prosto każdemu z nas: „Miłości większej niż życie i niż wszystko, co spotyka cię w tym życiu. Ja tulę do serca wszystkie Moje dzieci i tylko pragnę od nich czystej miłości.

 „Pragnę dla was waszego szczęścia, jakiego nikt z ludzi nie jest w stanie sobie wyobrazić i przeczuć.

Cała historia ludzkości i historia każdego człowieka tak jest prowadzona przeze Mnie, abyście otrzymali przygotowanie do zjednoczenia ze Mną w wieczności. Teraz możecie spotykać się ze Mną w modlitwie, w medytacji nad Moim życiem, Słowem, znakami, jakie wam dałem i nieustannie daję. 

JA JESTEM Miłością i Miłosierdziem samym. Proś o miłość, a dam i wypełnię cię nią. Wszystko w niej się mieści i z niej wypływa. Ja jestem Miłością i pragnę być w pełni twego serca. Odkryj swoje serce i powiedz, jaki jest jego stan,  co jest twym życiem, co trudem, co bólem.

Serce staje się czyste, gdy wypełnia je Miłość i Prawda. Miłość uzdalnia do wszelkiej ofiary, a Prawda rodzi pokorę. I to jest świętość.

Miłość Moja będzie cię niosła – przylgnij do Mojego Serca.  Ja niosę ból każdego Mojego dziecka. Niosę ból całego świata. Jeśli chcesz otrzymać to, czego pragniesz,  potrzebna jest asceza i umartwienie – i to wielkie!

Miłość pochodzi ode Mnie i jest najwspanialszym dobrem, jakie otrzymuje człowiek i jakim może dzielić się  z bliźnim. Wzywaj imienia Mojego i uciekaj się w obronę Matki Mojej, pragnij dobra dla wszystkich i okazuj miłość Moją każdemu.

Znajduj mnie ciągle na nowo: w świątyni swego serca, w świątyniach twoich braci, w świątyniach, jakie Bogu twojemu postawiono na ziemi. Tam czekam na ciebie. Tam pragnę powiedzieć ci o Mojej miłości. Tam odkryję tajniki Prawdy i głębię Mądrości

Przychodź do mnie ukrytego w twej duszy i trwaj we Mnie, bo tylko tu znajdziesz ukojenie serca. Nie ma dla ciebie życia poza Mną. Na świecie nie ma niczego, co mogłoby zaspokoić twój głód miłości.

Proś o miłość. Z niej będę cię rozliczał: Z Hymnu o miłości. Kochaj wszystko, co stworzyłem. Siebie też – swoją codzienność i ludzi, którzy pragną twego serca. Gdy przychodzą pokusy, módl się i oddawaj Mi je. Doświadczam cię, abyś stawał się dojrzalszy w miłości i wierze.

Dziecko moje, ty myślisz, że najważniejsze w twoim życiu były twoje prace i działania. Mylisz się! najważniejsza była i jest miłość twoja wobec Mnie i dobroć wobec ludzi. Zauważ sens we wszystkim, co dobrego możesz uczynić nie wychodząc nawet z domu, a ofiarując Mi wszystko z miłości, by pomóc swym braciom

Bo góry mogą ustąpić i pagórki się zachwiać, ale Moja Miłość nie odstąpi od ciebie. Czuwaj, aby serce twoje uderzało w rytm Mojego Serca.

Przebywaj ze Mną we wnętrzu swoim, a wtedy każda relacja wobec drugiego człowieka będzie miłością. I doświadczysz, jak wielkim jest posłannictwem wszędzie wnosić Miłość.”


Wpis: 24 listopada godz. 18:05