sobota, 21 listopada 2020

Krzepiące słowa Pana Jezusa na trudny czas

 

„Nie dopuszczaj do swego serca i umysłu myśli i uczuć negatywnych! Wiesz, skąd pochodzą. Bądź zamknięty na nie i cały oddany Mojej opiece. Ufaj wszystkim Moim obietnicom, jakie dałem ludzkości i tobie. Trudny i zły czas przeminie. Będę zawsze Ja – wieczna Miłość, w której zamieszkasz.

Gdy przychodzą złe myśli, nie trzeba z nimi walczyć, tylko otworzyć swoje serce przede Mną i oddać wszystko, co w nim jest. Ja swoimi rękoma oczyszczę je, usunę, co złe i napełnię Moimi darami. Proś Moją Matkę, aby nauczyła cię takiej otwartości. Ona czeka na twoje prośby.

Możesz wyraźniej zwracać się do Mnie, abym ci pomagał we wszystkich czynnościach. To bardzo ważne i rozsądne zapraszać Mnie do udziału we wszystkich pracach i czynnościach, jakie wykonujesz. Chcę błogosławić ci we wszystkim. Staraj się docenić tę Moja łaskę i korzystaj z niej obficie. Wszelkie sytuacje trudne, zwłaszcza te, które wydają się beznadziejne, dane są ci po to, abyś zwracał się do Mnie o pomoc. Pragnę prowadzić cię i nieść poprzez twoje ziemskie życie. Pragnę, abyś nieustannie był zwrócony do Mnie. Abyś liczył na Mnie a nie na siebie i braci twoich. Ufaj Mi, a ja poprowadzę cię do Źródła Życia.”

 

Wpis: 21 listopada godz. 9:01