środa, 25 listopada 2020

Znakiem miłości Chrystusa jest Eucharystia.

 

Oto, co sam Pan Jezus mówi o Eucharystii:

„Znakiem najbardziej wymownym jest Moja obecność w Eucharystii. Jestem ukryty w Hostii i przez Jej spożycie następuje spotkanie duszy ze Mną żywym i prawdziwym, choć ukrytym dla umysłu i zmysłów ciała. Poznawać Mnie i dotykać można sercem kochającym i ufnym – sercem dziecka. Im większa wiara i miłość, tym zjednoczenie ze Mną mocniejsze i poznanie głębsze. 

Strzeż się bezmyślnego i obojętnego przyjmowania Mnie w Komunii św. Jest to wielki grzech i profanacja Mojej Miłości i Mojego Daru zrodzonego we Krwi Golgoty. Dziecko Moje, jakże bardzo muszę ukrywać się, aby nie spalić twej duszy ogniem Mojej Miłości i aby nie zabić twojego ciała mocą Mej Ojcowskiej czułości. A przecież tak bardzo kocham i pragnę być kochany.”

Dbaj o to, by często spotykać się ze Mną jak najbardziej bezpośrednio. Dodam ci sił, otrzymasz wszystko, co potrzebne do wypełniania zadania, jakie na ciebie złożyłem. Nie bój się, jestem przy tobie. Wspieram cię i otaczam Moją Miłością. Potrzebna jest twoja ofiara w walce ze złem, w zwycięstwie miłości. Nie myśl o swojej niedoskonałości. Liczy się tylko twoje oddanie i  miłość Moja w tobie.”

 

Wpis: 25 listopada godz. 9:43