czwartek, 18 sierpnia 2016

Ian McCormack, cudownie przywrócony do życia po śmierci klinicznej:

„Pomódlmy się! Jeśli chcesz, pochyl swoją głowę w akcie uniżenia. Ci, którzy z serca wzywają imienia Pana, będą zbawieni. Powiedz: Panie Jezu, staję przed Tobą w pokorze. Proszę, przebacz mi grzechy. Wierzę, że umarłeś za mnie na krzyżu. I tylko Twoja Krew może mnie oczyścić ze wszystkich grzechów.
Boże, ponieważ przebaczasz mi wszystkie złe rzeczy, które uczyniłem w życiu, decyduję się przebaczyć tym, którzy zgrzeszyli przeciwko mnie. Decyduję się przebaczyć tym, którzy mnie wykorzystali, tym, którzy mnie zranili.
Decyduję się oddać moje serce Światłości świata, Jezusowi Chrystusowi. Wierzę, że On nie tylko umarł za moje grzechy, ale że naprawdę zmartwychwstał. Przychodzę do Niego z pokornym, szczerym sercem i mówię: Jezu, bądź moim Panem, moim Zbawicielem, moim królem. I niech Twoja moc zmartwychwstania, moc Twojego Ducha spłynie do mojego wnętrza, mojej świątyni, aby w niej powstać. Decyduję się kroczyć w światłości Twojej świętości, światłości Twojej prawdy! Od dzisiaj, przez wszystkie dni mego życia. W imieniu Jezusa! Amen”
Wpis: 18 sierpnia g. 9:00