sobota, 2 sierpnia 2014

I jeszcze raz na czacie z Bogiem – tym razem o swojej wartości

Jezu, dlaczego jestem taki pechowy?
Co przez to rozumiesz?
Wydaje mi się, że wszyscy są zdolniejsi ode mnie…
Nadajesz się do wielu wspaniałych rzeczy. Po prostu siebie nie doceniasz.
Czy czasami, patrząc na innych ludzi, chciałbyś być taki, jak oni? Może ładnie wyglądają, są mądrzy, potrafią szybko biegać. Zadaj sobie jednak pytanie: Skoro ta osoba jest taka wspaniała, to dlaczego Ja nie stworzyłem tak wszystkich? Odpowiedź jest prosta: Ja potrzebuję różnych ludzi do różnych zadań. Kościół jest, jak drużyna. Gdyby każdy na łodzi był nawigatorem, to nikt by nie wiosłował. Gdyby w drużynie piłkarskiej każdy był bramkarzem, to nikt nie strzelałby bramek.
Może to brzmi dziwnie, ale Kościół jest Moim „Ciałem” na ziemi. (…) Ja jestem głową tego Kościoła, a każdy jego członek odgrywa w nim swoją szczególną rolę. Gdyby każdy był ustami, to nikt nie mógłby słuchać. Jeśli każdy byłby okiem, to nikt nie mógłby czuć zapachów. Stworzyłem cię tak, żebyś pasował do Mojego Kościoła. Więc nie próbuj być kimś innym. Przestań porównywać się do innych ludzi. Popatrz na siebie i postaraj się zauważyć, w czym jesteś dobry. Zastanów się, co lubisz robić. Jeśli nie potrafisz tego dostrzec, pomódl się i poproś o to Mnie, a pokażę ci, w czym jesteś dobry. Twój Trener Jezus (Z książki Curta Cloningera Połącz się z Bogiem)