niedziela, 22 września 2013

Początek Misji Świętych…


Cieszę się na Misje Święte w naszej parafii!!! Właśnie się rozpoczęły… To wielkie wydarzenie, które pozwoli przyjrzeć się bardziej dokładnie swojemu wnętrzu… To dany nam czas wielkiej Bożej łaski, która pomoże odbudować w sobie to, co zostało zniszczone przez grzech lub zaniedbane przez duchowe lenistwo. Bł. Jan Paweł II nazwał Misje Święte niezastąpionym środkiem intensywnej odnowy życia chrześcijańskiego. (…) Polska jest krajem potrzebującym pilnie Nowej Ewangelizacji. Kościół w pierwszym rzędzie od was oczekuje, że poświęcicie wszystkie siły, aby głosić prawdę o krzyżu i zmartwychwstaniu Chrystusa współczesnemu pokoleniu Polaków i przeciwstawić się największej pokusie naszych czasów – odrzuceniu Boga.

Dzisiaj ks. misjonarz postawił słuchaczom zasadnicze pytanie, odwołując się do słów Pana Jezusa, skierowanych do ludzi, którzy szli za Nim: Czego szukacie? Postaw sobie, i Ty, Człowieku, to pytanie… Stawiam je sobie i ja! Czego szukam w tym błogosławionym czasie Misji Świętych? Znalazłam odpowiedź jeszcze w czasie Mszy Świętej! 

Szukam Miłości Chrystusowej…

Miłości przebaczającej...

Miłości, która leczy wszystkie rany serca…

Miłości ogarniającej bez względu na moje upadki i błędy…

Miłości, która trwa bez względu na moje odejścia…

Miłości, która nigdy nie ustaje…

Miłości, która prowadzi mnie ku Dobru i zawsze wskazuje drogę…

Miłości, która uczy pokory…

Miłości, która dodaje odwagi w nieustannym przyznawaniu się do Boga…

Miłości, co nigdy nie zawodzi!

I trwa bez względu na moje złe nastroje, pretensje, narzekania…