poniedziałek, 23 września 2013

Czym są dla nas Misje Święte…

Na pewno są bardzo ważnym czasem, takim „przerywnikiem” w naszej codzienności, która często pochłania nas tak bardzo, że trudno znaleźć w niej przestrzeń dla Pana Boga… Zatem nadszedł ten czas, abyśmy zatrzymali się w codziennym biegu i uczciwie zastanowili się nad sobą, nad swą relacją do Pana Boga, nad swoim miejscem na ziemi.
Spróbujmy zadać sobie kilka pytań, które pomogą w tym zastanowieniu…
Czy mam świadomość, że ten święty czas jest nam bardzo potrzebny?
Czy znajdę czas dla Pana Boga?
Czy pragnę odnowić i pogłębić swoją wiarę?
Czy pragnę spojrzeć Bożym okiem na własne sprawy?
Czy wierzę, że Misje Święte pomogą mi uporządkować swoje życie?
Czy pragnę rozpoznać wolę Bożą w swoim życiu?
Czy poprzez Misje pragnę naprawienia relacji z ludźmi, z którymi żyję, pracuję, których nie akceptuję, osób bliższych i dalszych memu sercu?
Czy chcę umocnić moją wiarę poprzez uczestniczenie w codziennej Mszy św. i naukach rekolekcyjnych?
Czy wierzę,
że Pan Jezus czeka na mnie codziennie,
ukryty w białym kawałku świętego Chleba,
że poprzez swoją obecność pragnie mi pomóc,
umocnić i razem ze mną dźwigać
krzyż codzienności, niekiedy bardzo trudnej…
 
Życzę sobie i wszystkim Współbraciom w wierze pięknego przeżycia czasu Misji Świętych! Trwajmy w ciszy, trwajmy przy Chrystusie, który nas kocha i bardzo pragnie przemiany naszych serc!