wtorek, 22 sierpnia 2023

 

Oto kolejne, bardzo ważne wskazania brata Elii, 

dotyczące Eucharystii…

Każdego dnia potrzebne jest dziękczynienie Bogu. Każdego dnia dziękuj Bogu za wszystko: Panie, dziękuję Ci za deszcz, za słońce, Panie, dziękuję Ci za spotkanie…

Dlaczego Matka Boża powiedziała w ciszy, jaka wokół Niej panowała Niech się stanie Twoja wola, Panie. Ona nigdy się nie buntowała.

Czy ty zgadzasz się z wolą Boga w twoim życiu, czy chcesz mieć ostatnie słowo zawsze do powiedzenia?

Czy zawsze musi być tak, jak ty chcesz? Jak sobie zaplanowałeś/zaplanowałaś?

Naucz się mówić kocham cię najbliższym, powtarzaj im te słowa wiele razy dziennie, a zobaczysz, ile to zmieni!

Bóg nas kocha i nie chce z nas zrobić niewolników. Bóg słucha naszego serca. Kiedy Boga potrzebujesz, Bóg mówi: Przyjdź do mnie, usiądź i wzywaj Mnie, pozwól mi wejść do twojego serca, a ja ci odpowiem.

Pamiętaj: Sześć dni w tygodniu pracuj, a siódmego odpoczywaj. Bóg pragnie twego odpoczynku.

Nieważne, ile razy to słyszałeś/słyszałaś! Ważne, co z tego w życie wprowadziłaś! (Podałam za: Echo Maryi Królowej Pokoju, nr 427)

 

Wpis: 21 sierpnia godz.9:00