sobota, 10 czerwca 2023

Wsłuchajmy się w słowa Pana Jezusa!

 

„Wartość ma czyn nie sam w sobie, ale intencja, z jaką się go spełnia.(…) Moja miłość sięga tak daleko, że Moje dusze mogą z niczego wydobyć wielkie bogactwa - kiedy rano łączą się ze Mną i ofiarują cały swój dzień z gorącym pragnieniem, aby Moje Serce posłużyło się nim dla dusz. Gdy z miłością wykonują swoje obowiązki – godzina po godzinie, chwila po chwili, co za skarby gromadzą wtedy w ciągu jednego dnia, będę im odsłaniał Swoją miłość. Jest ona niewyczerpana. Serce Moje jest samą miłością. Miłość ta obejmuje wszystkie dusze. (…)

Doskonałość polega na spełnianiu wszystkich pospolitych czynności w ścisłym zjednoczeniu ze Mną. (…) Jakąż wartość ma jeden dzień życia Bożego! Kiedy dusza pała pragnieniem miłości, nic nie jest dla niej trudne! Kiedy jednak czuje się zimna i bez zapału, wszystko jest dla niej przykre i ciężkie. Niech przyjdzie do Mojego Serca i nabierze męstwa, niech Mi ofiaruje to przygnębienie, niech połączy je z Moją żarliwością i będzie spokojna.” (Fragment Orędzia Pana Jezusa do s. Józefy Menendez)