wtorek, 8 kwietnia 2014

STACJA XIII

PAN JEZUS ZDJĘTY Z KRZYŻA
Zmrok okrywa ziemię… Martwe, bezwładne ciało Jezusa zdjęto z krzyża… i położono na ręce Matki.
Wpatruję się w Twoje święte, zbolałe oblicze, w Twoje ręce i nogi zranione gwoźdźmi, które Cię przybiły do krzyża… W Twoim kochającym sercu składam wszystkie moje troski i pragnienia, ofiaruję Ci moje cierpienia i łzy - jako wynagrodzenie za moje grzechy i słabości. Przyjmij je, Panie! Wiem, że Ty żyjesz, że zawsze jesteś ze mną, kroczysz obok każdego dnia, podpowiadasz dobre myśli, chronisz przed rozpaczą…  Radujesz się ze mną i płaczesz, kiedy ja płaczę, wskazujesz drogę ku Światłu, tulisz do serca i ciągle na mnie czekasz w kościele i w drugim człowieku…
Podnosisz, kiedy upadam… Nieogarniony rozumem, wielki, ale i bliski zarazem, zawsze kochający. Spoglądasz na mnie miłującym wzrokiem, przychodzisz do mego niegodnego serca, mieszkasz w nim… Zamieszkaj w nim na zawsze! Strzeż mnie… Kocham Cię, Panie mój, ufam Ci!
 Któryś za nas cierpiał rany, Jezu Chryste zmiłuj się nad nami!