środa, 9 kwietnia 2014

Myśli zaczerpnięte z rekolekcji w naszym kościele...

Dziękujmy Panu Bogu za wszystko, co nas spotyka! Modlitwa dziękczynienia daje nam inne widzenie swojego życia i tego wszystkiego, co nas spotyka, a przede wszystkim - dobra wokół nas.
Modlitwa dziękczynienia nie sprawi, że z naszego życia zniknie krzyż, ale sprawi, że swoje życie ujrzę w innym świetle, dostrzegę sens cierpienia.
Dobro przyjęliśmy z ręki Boga, dlaczego nie mamy przyjąć zła? Hiob został pozbawiony wszystkiego, ale cały czas trwał na modlitwie, ufnie zwracając się ku Bogu.
Bądźmy wdzięczni Panu Bogu za wszystko, co nas spotyka…
Dostrzeżmy Go we wszystkim, co nas otacza, zwłaszcza w pięknie przyrody, w każdym kwiecie, w śpiewie ptaków, rozejrzyjmy się, ile jest piękna wokół nas…
Spróbujmy zobaczyć w swoim trudnym życiu działanie Boga!
Będziemy szczęśliwi, dziękując Bogu za to, co jest, co dzieje się w naszym życiu… Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie. (Mateusz 11,25-30) Odkryjemy, że z Panem Jezusem życie stanie się łatwiejsze, a wszelkie trudy możliwe do zniesienia!