czwartek, 7 marca 2019

PAN JEZUS do Alicji:


*Ja jestem Miłosierdziem danym światu  i każdemu człowiekowi. Jestem Miłosierdziem, które pragnie ogarnąć  cały świat, wszystkie serca, by ocalać, uzdrawiać, przemieniać. Wędruj wraz ze Mną  po ścieżkach świata i twego życia – czyń, co ja czynię – zawsze ten sam  Jezus CHRYSTUS, BÓG – CZŁOWIEK.

*Nie trzeba fizycznie  odrywać się od świata, aby przylgnąć do Mnie. (…) Ja jestem twoim Pokarmem  prawdziwym, bo we Mnie jest życie prawdziwe – życie wieczne, nieznające śmierci, bólu, umierania.

*Wszelkie sytuacje trudne, zwłaszcza te „beznadziejne”, dane są ci po to, abyś zwracał się do Mnie o pomoc.  Pragnę prowadzić cię i nieść poprzez twoje ziemskie życie. Pragnę, abyś nieustannie był zwrócony do Mnie. Pragnę, abyś liczył na Mnie, a nie na siebie i braci twoich.