sobota, 23 marca 2019

Odwagi!


Zewsząd słychać złe wiadomości o Kościele, mocno nagłaśniane przez niektóre media… Ale to nie może zniszczyć naszej  wiary ani zachwiać Kościołem!
„Czemu chodzę smutny, gnębiony przez wroga?
Kości we mnie się kruszą, gdy lżą mnie przeciwnicy,
gdy cały dzień mówią do mnie: «Gdzie jest twój Bóg?»
Czemu jesteś zgnębiona, moja duszo,
i czemu jęczysz we mnie?
Ufaj Bogu, bo jeszcze Go będę wysławiać:
Zbawienie mego oblicza i mojego Boga.” (Psalm 42) 
Chodzi o to, aby dać odpór złym wieściom, które nas zewsząd atakują. Wszystko zostało jakby włożone do jednego „worka”, wszystko pokazuje się w czarnych barwach – Kościół, kapłanów, wiarę. Nagłaśnia się złe uczynki księży. Na pewno zło zakradło się do Kościoła – to nie ulega wątpliwości! Ale chciałoby się od razu krzyknąć: O, ludzie małej wiary! Chrystus żyje! I nic nie pokona Kościoła! Żadna szatańska siła! O tym musimy być przekonani! I widzieć wielkie Dobro, które - wbrew głośnym krzykaczom – istnieje! Wystarczy rozejrzeć się nieco szerzej… Nie mogą błędy jednostek rzutować na cały stan kapłański! I na cały Kościół!
„Szatan robi wszystko, by zniszczyć w nas wiarę i zaufanie do PANA BOGA. Podsyca słabe umysły, podżega ludzi chcących na siebie zwrócić uwagę, wścieka się na wszelkie przejawy miłości do Boga.”
Św. Jan Vianey mówił, że kiedy ktoś chce zniszczyć religię, to najpierw atakuje kapłanów, gdyż tam, gdzie nie ma kapłana, nie ma już ofiary Mszy świętej.
Moc Chrystusowa jest większa niż zło! I o tym musimy być przekonani! I radować się, że z nami jest PAN JEZUS! Obecny w naszym życiu, w naszych sercach. Nic nie może nam przyćmić naszej wiary i ufności w Bożą obecność, w Bożą miłość! Wielu z nas codziennie przyjmuje GO w Komunii św. na Eucharystii! Ta NAJŚWIĘTSZA OBECNOŚĆ  czyni nas silnymi ludźmi, bo nie jesteśmy sami, jest z nami CHRYSTUS! I to jest największym, niepodważalnym argumentem przeciw atakom zła. Ta obecność niesie nam radość.
„Radośnie śpiewajcie Bogu, który jest naszą mocą, wykrzykujcie na cześć Boga Jakuba!” (Psalm 81)

Wis: 23 marca godz. 11:16