sobota, 16 marca 2019

Cenne – jak zawsze! - wskazania PANA JEZUSA


*Trzeba, Moje dziecko, abyś nie tylko pilnował (-a) swego języka, ale także swych myśli. Jest konieczne kierować swe myśli ku dobremu, ku życzliwości wypływającej z Mojej Miłości. Jeśli się tego nauczysz i prosić będziesz o to, nie będzie problemu z pilnowaniem języka, by nie ranił innych, bo myśli wypełnione Moją Miłością nie pozwolą na to.

*Nie staraj się wszystkiego do końca zrozumieć i poznać. Staraj się natomiast wszystko przyjąć z pokojem, miłością i wdzięcznością, bo wszystko służy dobru – twojemu i innych. Jest darem dla ubogacenia twej duszy.

*Nawracajcie się, dzieci Moje na Moją drogę, jaką ukazałem wam w kazaniu na górze i Moim własnym życiem.  Idźcie i głoście światu Ewangelię – sami będąc świadkami ewangelicznego życia – jak Maryja.


Wpis: 16 marca godz. 10:38