wtorek, 19 grudnia 2017

Słowa Pana Jezusa do Alicji


*Modlitwą w czyjejś intencji jest myśl – pragnienie dobra dla tej osoby. Jeśli do tego pragnienia potrafisz dołączyć jakieś własne dobro, którym się dzielisz – siła takiej modlitwy jest tym większa. Modlitwa i czyn powinny być nierozdzielne – wtedy są skuteczne w pełni.


*Aby ułatwić ci trwanie w zjednoczeniu ze Mną – w miłości Mojej – mów mi ciągle: Jezu, kocham cię i jestem twój. To będzie twoja modlitwa. Jezusowa. Ona ogarnie cię, przesączy i przemieni, i będę mieszkał w tobie jako w domu Moim. Kocham cię.


*Widzisz, moje dziecko, Ja pragnę łączyć, scalać, jednoczyć. Przyszedłem, aby  pozbierać cząstki rozproszonej Miłości. Mój wróg czyni wszystko,  co może, aby dzielić wszystko i wszystkich. Wszelki podział, skłócenie, przeciwstawianie i walka są  jego celem.


*Hartuj swoją wytrwałość. Kochaj ludzi niezależnie od tego, jacy są wobec ciebie. Jeżeli ktoś potrzebuje wsparcia, nie wolno go opuścić. Nie zważaj na reakcje ludzi. Licz się tylko z Moją opinią. Zachowaj pokój i bądź radosny mimo wszystko.


*Wiedz i pamiętaj, że pokusa pychy zawsze towarzyszyć ci będzie. Będzie atakować twe myśli, uczucia i wolę. Ratunkiem dla ciebie jest świadomość twej słabości, ułomności, grzeszności i niezmierna ufność wobec Mnie. Całą nadzieję pokładaj we Mnie – twym Oblubieńcu i Bogu.


Sms: Jeśli ktoś wyrządzi ci krzywdę, módl się za niego – nie dlatego że ciebie zranił, ale ze względu na to, że czyniąc zło, krzywdzi i niszczy swoją duszę. Módl się zatem, żeby ocalona została jego dusza i tych, którzy się tym zgorszyli. Módl się o Moje miłosierdzie nad wami wszystkimi.



Wpis: 19 grudnia godz. 10:20