piątek, 1 grudnia 2017

Słowa PANA JEZUSA do Alicji Lenczewskiej:


    *Moja Miłość jest ciągle pochylona nad tobą. Otacza cię i jest w tobie. Karm się nią i nasycaj. Kocham cię i chcę, żebyś o tym wiedział.  Moja moc jest w tobie. Trwaj w zjednoczeniu ze Mną. Przyszedłem ogień rzucić na ziemię i pragnę, aby wszystko nim zapłonęło.

    *Kocham cię  i oczyszczam cię. Uszlachetniam twoją duszę. Miłość jest dawaniem. Dlatego tak bardzo cię kocham, bo nic nie masz i wszystko mogę ci dać. Tyle jest w tobie miejsca, które mogę zapełnić. Usuń wszystko,  co słabe, abym Ja mógł być w twoim sercu. Niech wszystko w tobie płonie miłością.
    
*Niech wszystko, co ciemne, przestanie istnieć w blasku twej wybaczającej miłości.  Nie może być w twoim sercu i w twej pamięci  żadnego żalu czy niechęci. Wszystko niech spłonie w ogniu miłości. Pragnij tego ponad wszystko. Pragnij, niech cię ogarnie i wypełni Moja miłość.

    * Czuwaj przy Moim Sercu i bądź wrażliwy na biedy ludzkie. Z wielką troską i bólem patrzę na to, co czyni świat, jak oddala się ode Mnie Módlcie się - jedni za drugich brzemiona noście – tak powiedziałem i tak wspólnie budujcie królestwo Moje w sercach i na świecie.

    * Nie usiłuj wyobrazić sobie swojego przyszłego życia u Mnie, bo i tak jego piękno jest dużo większe niż możliwości twojej wyobraźni ludzkiej. Trwaj we Mnie i ciesz się chwilą obecną. Im bardziej będziesz Mi oddany, jak bezradne dziecko – tym większą  mocą i radością będę cię wspierał.

    *W sytuacjach trudnych i zaskakujących pierwszy twój odruch powinien zwracać się do Mnie, a następnym twoim odruchem powinno być twoje pełne pokoju i miłości działanie ludzkie. Dałbym Pokój i Miłość, gdybyś zwrócił swe serce do Mnie.