poniedziałek, 15 czerwca 2020

Psalm 16 Dawidowy


Bóg najwyższym dobrem w życiu i po śmierci.
Zachowaj mnie, Boże, bo chronię się u Ciebie,
mówię Panu: «Tyś jest Panem moim;
nie ma dla mnie dobra poza Tobą». (…)
To właśnie Ty mój los zabezpieczasz. (…) 
Błogosławię Pana, który dał mi rozsądek,
bo nawet nocami upomina mnie serce.
Stawiam sobie zawsze Pana przed oczy,
nie zachwieję się, bo On jest po mojej prawicy.
Dlatego się cieszy moje serce, dusza się raduje,
a ciało moje będzie spoczywać z ufnością,
 bo nie pozostawisz mojej duszy w Szeolu
i nie dozwolisz, by wierny Tobie zaznał grobu.
Ukażesz mi ścieżkę życia,
pełnię radości u Ciebie,
rozkosze na wieki po Twojej prawicy.

Komentarz kapłana: Jeżeli zawsze będę stawiał sobie Pana przed oczy, to z taką miłością każda walka będzie wygrana.

Wpis: 15 czerwca godz. 11:50