piątek, 26 czerwca 2020

Ostatnie orędzia MATKI BOŻEJ w Medjugorje


Orędzie dla Ivana 24.06.2020
    „Drogie dzieci, przychodzę do was, ponieważ posyła mnie mój Syn Jezus. Pragnę was prowadzić do Niego, pragnę, abyście w Nim znaleźli prawdziwy Pokój, ponieważ ten dzisiejszy świat nie może wam ofiarować prawdziwego pokoju. Dlatego również dzisiaj wzywam was do wytrwałości w modlitwie. Módlcie się za moje plany, projekty, które chcę realizować z tą parafią i z całym światem.
    Drogie dzieci, nie zmęczyłem się, dlatego drogie dzieci, nie zmęczcie się także i wy. Modlę się za was wszystkich i wstawiam za każdym z was przed moim synem Jezusem. Dziękuję wam, drogie dzieci, że również dzisiaj odpowiedzieliście na moje wezwanie”.


    „Drogie dzieci! Słucham waszych błagań  i modlitw i oręduję za wami przed moim Synem Jezusem, który jest drogą, prawdą i życiem. Powróćcie do modlitwy, kochane dzieci, i otwórzcie wasze serca w tym czasie łaski i idźcie drogą nawrócenia. Wasze życie jest przemijające i bez Boga nie ma sensu. Dlatego jestem z wami, aby was prowadzić ku świętości życia, aby każdy z was odkrył radość życia. Kochane dzieci, wszystkich was kocham i błogosławię moim macierzyńskim błogosławieństwem. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie”.

Doroczne Objawienie dla Ivanki  25.06.2020
    Objawienie trwało 5  minut (18:40h -18:45h), Ivanka je miała w swoim rodzinnym domu w obecności tylko swojej rodziny. Na zakończenie objawienia Ivanka powiedziała: „Matka Boża dała następujące orędzie: Módlcie się, módlcie się, módlcie się !”Matka Boża pobłogosławiła wszystkich.

Wpis: 26 czerwca godz. 9:01