piątek, 5 czerwca 2020

Pan Jezus mówi do człowieka:


„Synu, jeśli przyjdziesz do Serca Mojego, ilekroć będziesz strapiony, nie powinieneś szukać pociechy u ludzi, bo jedna kropla Mojej pociechy będzie ci słodsza i skuteczniejsza niż wszystkie rzeki pocieszających słów ludzkich. Jeżeli niekiedy dla Mojej czci a twojej korzyści nie dam ci zakosztować żadnej pociechy, to jednak zawsze znajdziesz w Sercu Moim pomoc. (…)
Jeżeli kiedyś gęste ciemności czy nawałnice zwalą się na ciebie, zwróć się do Mnie i z ufnością poleć się Sercu Mojemu, a bezpieczny będziesz w samej nawałnicy i szalejącej burzy, a czasem doznasz olśnienia najsłodszym światłem z góry: co uważałeś za zgubne, z jego pomocą zobaczysz, że to nic albo nawet korzyść. (…)
Jeśli nauczysz się sercem do mnie się uciekając, rozpoznawać Boskie szepty, jasno poznasz decyzję, za którą będziesz mógł iść bezpiecznie. Dusza przywykła do Mnie się uciekać, wszędzie ma z sobą opiekuna, którego umie i pragnie wzywać, radzić się i trzymać. (…) Synu, do tego zdążaj. Ponadto uczyń wszystko, aby otrzymać ten święty zwyczaj uciekania się do serca Mojego, dążenia do Mnie jako swego ośrodka, obcowania ze Mną na modlitwie. Mając ducha modlitwy, doznasz pokrzepienia w opuszczeniu, opieki wśród ludzi, pociechy w przeciwnościach, pomocy w niebezpieczeństwie, a wszędzie będzie ci towarzyszyć zbawienne przewodnictwo w drodze do świętości.” (Z książki „Naśladowanie Najświętszego Serca Jezusowego”)

Wpis: 5 czerwca godz. 10:15