poniedziałek, 26 lutego 2024

Orędzia Matki Bożej przekazane w Medjugorje

Orędzie z 25 lutego 2024 r.

„Drogie dzieci! Módlcie się i odnówcie wasze serce, aby dobro, które zasialiście, wydało plon radości i jedności z Bogiem. Kąkol zajął wiele serc i stały się jałowe, dlatego kochane dzieci, bądźcie światłem, miłością i moimi wyciągniętymi rękoma w świecie, który tęskni za Bogiem, który jest miłością. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie”.


Orędzie z 3 lutego 2024 r. dla Ivana

„Kochane dzieci, chcę, aby każdy z was szerzył moje orędzia. Wzywam was, kochane dzieci, abyście żyli orędziami, które wam dawałam przez te lata”.


Orędzie z 24 lutego . 2024 r. dla Ivana

„Drogie dzieci, dzisiaj ponownie wzywam was, byście modlili się o pokój. Módlcie się, w tym czasie łaski, módlcie się więcej przed krzyżem w tym czasie łaski.

Kochane dzieci, nie traćcie nadziei, ponieważ Bóg kocha swoje stworzenie, swoje dzieci. On chce was ocalić przez moje przybycie tutaj. Drogie dzieci, wzywam was na drogę świętości, módlcie się i otwórzcie się na wolę Boga. Dziękuję, drogie dzieci, że odpowiedzieliście dzisiaj po raz kolejny na moje wezwanie”.

 

Wpis: 26 lutego godz. 12:12