środa, 24 stycznia 2024

Pan Jezus mówi do Alicji i do każdego z nas:

 

*Ufaj Mojemu słowu i Moim obietnicom, że spełniam prośby – choć często inaczej niż oczekujesz. Inaczej, to znaczy dużo lepiej niż pozwala przewidzieć ludzka wyobraźnia.

*Bądź ostrożna(-y) w sądach i sprawach, i o ludziach, bo nigdy nie znasz całej prawdy.

*Ja nie oczekuję od ciebie twoich czynów, ale twojej miłości. Miłość możesz mi dać zawsze – niezależnie od sytuacji zewnętrznej i twego samopoczucia.

*Usługiwać możesz Mi, usługując bliźnim twoim sercem i dłońmi – wtedy gdy dane jest ci być wśród nich i wtedy gdy przedstawieni są twej duszy przez Ducha Mego.

*Całą troskę i wysiłek wkładaj w to, aby serce twoje było we Mnie i bym Ja mógł dzięki temu twoim sercem kierować.

*W każdej chwili trzeba troszczyć się o godne miejsce dla Boga w sercu swoim.