środa, 19 lipca 2023

 

Wsłuchajmy się w słowa Pana Jezusa

skierowane za pośrednictwem Alicji 

do każdego z nas:

*Ufajcie! Jam zwyciężył zło i królestwo miłości otwarte jest dla każdego. (…) Módl się i czyń dobro.

*Nie lękaj się. Trzeba od czasu do czasu ujrzeć prawdę o sobie, abyś zbyt pochopnie nie oceniał(-a) innych. Cóż oni mogą, skoro o wiele mniej znają Mnie niż ty.

*Przyjmuj z miłością swoją codzienność, którą ci daję i pamiętaj, że dla mnie znosisz każdą chwilę życia i to wszystko, czym jest wypełnione. Dla Mnie i ze Mną.

*Nie troszcz się o ocenę ludzi. Troszcz się o to, byś był(-a) wobec ludzi, jaką Ja cię widzę. Bądź świadectwem tego, kim staje się człowiek z Mojej łaski i z Mojej Miłości.

*Zwracaj się do Mnie, będę czynił cuda w twym życiu, by były twym umocnieniem i znakiem dla innych. Więcej wiary ci potrzeba, Moje dziecko.

*Wystarczy ci Mojej łaski, bym prowadził cię i troszczył się o wszystko w twej codzienności.

*Przy każdym stoję pełen troski i miłości. I czekam na chwilę, kiedy zechce przyjąć Moją pomoc.

*Trzeba wszystko Mi oddawać i zapraszać do uczestniczenia we wszystkim. Wtedy nie ty będziesz działać, ale Ja w tobie.

 

Wpis: 19 lipca godz. 9:45