czwartek, 13 lipca 2023

Resume

 

Cóż można napisać w podsumowaniu o Mszy świętej? Czy w ogóle człowiek (czytaj: ja) może na tym polu dokonywać jakiegokolwiek bilansu w tej najważniejszej sprawie!? Przecież to największy cud nad cudami! Nie bez powodu sama Matka Boża przemówiła do Cataliny Rivas (a poprzez nią – do nas wszystkich), wyjaśniając każdy z poszczególnych elementów Najświętszej Eucharystii! Gdybyśmy tylko chcieli wziąć te wszystkie wskazania do serca!

Każde nasze uczestniczenie w Mszy świętej – to

*udział w Najświętszej Ofierze Jezusa – Boga;

*wielka łaska;

*doświadczenie Chrystusowej miłości;

*stanie przy Krzyżu;

*doświadczenie największej jego Miłości;

*ratunek dla naszej duszy;

Niech w tym miejscu każdy dopowie sobie sam, czym dla niego jest Msza święta, nikt bowiem, kto w niej uczestniczy, nie może powiedzieć, że jest mu obojętne, co dzieje się w czasie Najświętszej Eucharystii!

Zakończę słowami Pana Jezusa z wielokrotnie cytowanej książki „Naśladowanie Najświętszego Serca Jezusowego”: „Miłość Serca Mojego nie pozwoliła mi opuścić sierot, które miłowałem więcej niż własne życie. (…) Wzywała Mnie i nagliła miłość do ludzi, abym zostając pocieszał ich w każdym strapieniu życiowym. Serce Moje znalazło środek zadośćczyniący tak miłości do Ojca, jak i miłości Mojej do ludzi. Jest to tajemnica, że do nieba wstąpiwszy, zasiadam po prawicy Bożej i pozostaję z wami do końca świata.”

Cóż nam pozostaje!? Ogromna WDZIĘCZNOŚĆ PANU JEZUSOWI! Wdzięczność wyrażająca się jak najczęstszym uczestniczeniem w NAJŚWIĘTSZEJ EUCHARYSTII.

 

Wpis: 13 lipca godz.  10:20